czwartek, 30 października 2014

CZYM SŁODZIĆ ?


Nowy wpis znajdziecie TUTAJ :)

5 komentarzy:

  1. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jestem nowa i przed chwilą założyłam bloga. Jeżeli masz dla mnie cenne rady to wpadnij, z pewnością zaciekawi Cię też moja historia... Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli masz ochotę to zapraszam Cie do wzięcia udziału w zabawie LIEBSTER ->http://blogkulturystyczny.blogspot.com/2014/11/liebster-award-blogi-sportowe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to najbliższy cukru i najsensowniejszy to xylitol - niestety jest dość drogi. Jest Stewia ale jak bym miał jej używać to wole nie słodzić przy tym stewia nie nadaje się do pieczenia. No i Aspartam :) Cukier to zou! - Biały narkotyk! Tuż za alkoholem i petami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiast ksyliotolu proponuję inny poliol - erytrytol. Jest łatwiejszy do strawienia i nie powoduje sensacji żołądkowych :-)

    http://www.wiecejnizzdroweodzywianie.pl/czym-zdrowo-slodzic/

    OdpowiedzUsuń