środa, 1 kwietnia 2015

MENU DNIA VOL.4

Dawno nie było dziennych jadłospisów mojego autorstwa dlatego dzisiaj pokaże Wam kolejne przykładowe menu dnia. Poprzednie znajdziecie tutaj, tutaj i tutaj.  
Do dzisiejszego menu przepisy znajdziecie w linkach pod zdjęciami :)

Śniadanie I 


Śniadanie II 




Micha do pracy/szkoły  



Obiad / Posiłek przed treningiem 



Kolacja



Między posiłkami możemy raczyć się : 



Dodatkowo wrzucam Wam suple, których obecnie używam 


Wszystkie przepisy macie w linkach :) A jak wygląda Wasze menu dnia ? Korzystacie z tych przepisów ? 



13 komentarzy:

  1. Wszystko wciągłabym bez zastanowienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie wygląda bardzo apetycznie :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, fit kebab, zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne menu:) Te kuleczki proteinowe są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog - niezłe przepisy. Zapraszam do odwiedzenia mojej strony www.xeibos.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za świetne menu! Ten fit kebab, wygląda strasznie smakowicie, będę musiał go kiedyś spróbować. z Czystej ciekawości czy jest możliwe zobaczyć twój jadłospis (o ile taki posiadasz, chodzi mi o rozkład zapotrzebowania w kalorie przez organizm czy jakoś tak, chciałbym coś dla siebie ułożyć, żeby wreszcie zacząć diete) oraz plan treningów ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Caseina pyszna na noc:), zapraszam do mnie na perfumki http://kosmetykiuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie zdrowe kebaby.

    OdpowiedzUsuń