czwartek, 7 maja 2015

FIT APLIKACJE cz.4

Dzisiaj postanowiłem odświeżyć dawno temu zapomniany cykl czyli test fit aplikacji, poprzednie odsłony możecie znaleźć na blogu tutaj, tutaj i tutaj. Postanowiłem powrócić do tego cyklu głównie za sprawą jednej aplikacji na smartfona, którą polecił mi kolega. Ta apka to Trener Pompek i właśnie ona będzie miała pierwsze miejsce w dzisiejszej recenzji.

1.Trener Pompek


Aplikacja służy do regularnych treningów mojego ulubionego ćwiczenia czyli pompek. Wielu z Was pisze w mailach, że największym problemem w jakichkolwiek treningach to systematyczność. Ta aplikacja może to zmienić :) Posiada ona funkcję odmierzania czasu do następnego treningu i w pewien sposób motywuje nas do systematyczności. Po wykonanym treningu zegar odmierza kiedy będziemy wykonywać kolejny.





Przed przystąpieniem do pierwszego treningu, robimy test ile damy rade maksymalnie zrobić pompek. Po wykonanym teście wynik wpisujemy do aplikacji, a ona ułoży trening tak by po pewnym czasie robić progres w ilości wykonywanych powtórzeń. Można także komponować własne treningi oraz robić jednorazowe sesje. Całość w języku polskim, bez drażniących reklam i super prosta w obsłudze. Polecam :)
2.Trener Przysiadów


Aplikacja działa w identyczny sposób co trener pompek z  tym, że w tym przypadku trenujemy przysiady.  Jeśli komuś nie wystarczają zwykłe zawsze może sobie dodać obciążenie. 


 Obie aplikacje na stałe zagościły w moim telefonie i codziennie dzięki nim robię sobie dodatkowe treningi pompek i przysiadów :)

Testowaliście, którąś z nich ? 



14 komentarzy:

  1. ta do przysiadów najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ta aplikacja od przysiadów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wybór aplikacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też próbowałam z takimi aplikacjami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo. Nie znam tych aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tych aplikacji się tyle namnożyło, a naprawdę dobrą trudno znaleźć. Korzystasz może z aplikacji, gdzie zapisuje się swój jadłospis i liczy kalorie ? ostatnio szukam i sprawdzam różne, ale może Ty masz coś do polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś natrafiłem na taką aplikacje ale była strasznie nieintuicyjna i nie dało się zapisywać jadłospisów na dłużej niż tydzień więc nie bardzo mogę ją polecić.

      Usuń
  7. Dzięki niektórym aplikacjom można łatwo monitorować swój postęp, a to się przydaje do wzbudzenia motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog , może mój też Ci się spodoba ? Zapraszam do mnie , jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy żadnej takiej aplikacji nie testowałam, ale chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie aplikacje zupełnie mi obce, ale chętnie się po Twoim wpisie z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pożyteczne aplikacje! trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chyba się skuszę na wypróbowanie tych aplikacji, są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam aplikacje S Health. Aplikacja Samsunga i jest możliwe, że mogą ją mieć tylko te telefony. Można zapisywać posiłki, ilość wody, ćwiczenia, sen i wiele innych rzeczy jak wypija kofeina lub puls. ^^

    OdpowiedzUsuń