środa, 10 czerwca 2015

TESTUJEMY PRODUKTY MY PROTEIN

Od jakiegoś czasu zaczęło się robić coraz głośniej w polskiej fit blogosferze o firmie produkującej suplementy Myprotein. Na rynku odżywek istnieją już co prawda od ponad 10 lat jednak teraz mamy dostęp do polskiej strony internetowej dzięki czemu każdy może śmiało robić zakupy bez konieczności znania języka angielskiego. Warto nadmienić, że produkty oferowane przez Myprotein uzyskały certyfikat Informed-Sport dzięki czemu możemy być pewni, że ich produkty zostały w pełni przetestowane i charakteryzują się wysoką jakością. Na rynku zaledwie paru producentów może się pochwalić posiadaniem tego certyfikatu. 

W swojej ofercie oprócz suplementów mają również takie przedmioty jak : torby sportowe, pasy treningowe, maty, oraz odzież sportową zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Bardzo dużą innowacją, a zarazem fajnym gestem w stronę klienta jest oferowanie odżywek bezsmakowych. Tzn, że możemy wybrać sobie np. białko bez smaku i sami "doprawić" sobie za pomocą kropli i proszków smakowych które nie zawierają cukru, tłuszczów ani kalorii. Super rozwiązanie dla osób które narzekają, że smak danej odżywki jest np. zbyt intensywny. Teraz dzięki temu rozwiązaniu mogą uzyskać smak idealny dla ich potrzeb. Oczywiście w asortymencie są też odżywki w wielu klasycznych smakach jak : czekolada, wanilia, truskawka i wiele innych więc tradycjonaliści również będą zadowoleni :)

Wracając do strony internetowej poniżej macie przykładowy wygląd :



Całość całkowicie w języku polskim w bardzo przejrzystym wydaniu. Podzielona jest na cztery rubryki dzięki czemu możemy prześledzić cały asortyment albo szukać suplementów do konkretnego celu treningowego lub konkretnego sportu. Jedynie waluta i płatność odbywają się w euro, a wysyłka jest z zagranicy. Ja czekałem na paczkę 3 dni także i tak szybciej niż wysyłka pocztą polską :) 

Płatność odbywa się za pomocą karty kredytowej lub systemu PayPal. Wystarczy podać numer karty i adres dostawy, a pieniądze zostaną przeliczone według obowiązującego kursu Euro. Nie ma się czego bać to teraz większość kart ma już funkcje zakupów internetowych, a osobiście nie znam nikogo kto przynajmniej jednej karty nie posiada. O każdym działaniu jesteśmy informowani mailowo, łącznie z możliwością śledzenia całej drogi paczki. W razie pytań możecie śmiało zwracać do obsługi zarówno mailowo jak i poprzez Fanpage tam na pewno uzyskacie pomoc.

Wracając do supli które zamówiliśmy :) Prezentują się tak : 

Zawartość paczki : 

1. CLA - Kwas Rumerowy
 

Suplement ten wybrałem ponieważ już od jakiegoś czasu chciałem go przetestować sugerując się pozytywnymi opiniami na różnych stronach. Wczoraj brałem już pierwszą porcję w formie dwóch żelowych bezsmakowych tabletek. Najlepiej spożywać w trakcie posiłku. Zalecane stosowanie to 1-3 razy dziennie, ja na razie zostanę przy jednej porcji dziennie biorąc pod uwagę, że używam też innych suplementów. Docelowe działanie to spalanie tkanki tłuszczowej, kopniak energii oraz wpływ na ogólny stan zdrowia. Trzeba wrócić do normalności po dwóch tygodniach urlopu więc myślę, że ten suplement będzie w sam raz :)

2. BCAA

BCAA to standardowy suplement, którego używam właściwie cały rok, a tym razem przyszła pora na przetestowanie od firmy Myprotein. Dla niewtajemniczonych BCAA to aminokwasy rozgałęzione które pozwalają utrzymać tkankę mięśniową, szczególnie jeśli oprócz treningu siłowego stosujemy treningi aerobowe albo cardio. Dodatkowo ma wpływ na rozwój masy mięśniowej. Ja wybrałem smak Berry Blast :)

3. Kazeina Miclearna

Kazeina to białko, które najlepiej przyjmować wieczorem albo przed snem z uwagi na wolne przyswajanie. Pamiętajcie podczas snu nasz organizm też pracuje, regeneruje się dlatego warto dostarczyć mu paliwa również na noc. Idealna w takim przypadku jest kazeina. Pierwsze testy już za mną. Zdecydowałem się na smak truskawkowy i nie żałuje. Białko bardzo dobrze się rozpuszcza i jest przyjemne w smaku. Lekko się pieni ale być może dla tego, że rozrabiam w małej ilości wody. Problemów żołądkowych po spożyciu BRAK :)

4. Impact Whey Protein

To białko zamówiłem głównie z myślą o M. gdyż często robi przeróżne przepisy z odżywką białkową. Na jej bazie będziemy mogli tworzyć różnego rodzaju desery, fit ciasta czy też kulki proteinowe, które zastąpią nam szybkie przekąski białkowe :) Oczywiście zapewne ja również będę z niego korzystał ale w formie koktajli. Zadaniem białka jest przede wszystkim wpływ na regenerację, dostarczenie aminokwasów i wpływ na budowę tkanki mięśniowej.

Kolejne wrażenia z testów postaramy się wplatać w najbliższych postach także bądźcie czujni.

Macie jakieś doświadczenia z Myprotein?

6 komentarzy:

  1. Oczywiście mam doświadczenia z Myprotein. Pierwsze co najlepiej zapamiętałem to bardzo dobry smak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą firmą nie mam żadnych doświadczeń, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Albertem - smak jest doskonały

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem, czy bym się zdecydowała. Jakoś boję się takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przekonują mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń