wtorek, 2 czerwca 2015

Uchwyty do pompek - recenzja

Jakiś czas temu kupiłem w Biedronce uchwyty do pompek w ramach jakiejś akcji tematycznej promującej akcesoria do ćwiczeń. Przyznam szczerze, że sugerowałem się ceną bo za 29.99 zł ciężko jest kupić takie uchwyty. Cena nie wysoka więc stwierdziłem, że mogę kupić i przetestować gdyż wcześniej nie trenowałem na takich uchwytach. Czasami zdarzyło się zrobić u kogoś parę powtórzeń ale nigdy nie były to regularne treningi.


Trening na tych urządzeniach jest znacznie bardziej wymagający niż zwykłe pompki, a dodatkowo można zmieniać ustawienia rąk dzięki czemu możemy położyć nacisk na inne partie mięśniowe. W zależności od ustawień możemy bardziej obciążać triceps, barki lub klatkę piersiową. W pakiecie z uchwytami było parę wariantów ćwiczeń. Jeżeli ułożymy sobie solidny trening z 5 - 6 różnych ćwiczeń po 4 serie to można następnego dnia mieć solidne zakwasy :)

Niestety są i minusy tych konkretnych uchwytów. Są wykonane w całości z plastiku więc facet powyżej 80 kg trenuje z lekkim stresem o własne zdrowie :) Pod wpływem obciążenia uchwyty niemiłosiernie skrzypią i ma się wrażenie jakby któryś miał zaraz pęknąć. Wykonanie również pozostawia wiele od życzenia jeśli chodzi o stronę wizualną. Plastik jest niedokładnie poklejony i wydać dość duże szpary na łączeniach, szczególnie w momencie obciążenia. Uchwyty z biedronki mogę polecić kobietom do 70 kg niestety panowie i osoby cięższe raczej będą wkurzać się na skrzypienie i niepewność treningu. 

Reasumując - Uchwyty do pompek zdecydowanie TAK
fajny i wymagający trening 
Niestety uchwyty z biedronki zdecydowanie NIE

Lepiej dołożyć 30 zł i kupić porządniejsze metalowe uchwyty jak te poniżej :


10 komentarzy:

  1. Uchwyty do pompek się przydają, szczególnie jeśli realizujemy jakiś konkretny plan treningowy ;) 100 pompek było robione?

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuję, że na mojej siłowni nie ma ich ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie umiem robić pompek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe urządzenia, muszę się za takimi rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie korzystałam z takich uchwytów :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę bardzo, jak fajnie można urozmaicać swoje treningi ;) (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można znaleźć wyższe odpowiedniki :) Ale mimo to fajna sprawa.

    Zapraszam też do mnie:
    http://streetworkoutgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam uchwytów do pompek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie zakup uchwytów do pompek jest bardzo dobrym pomysłem. Zwiększają one zakres ruchu dzięki czemu jeszcze lepiej oddziałujemy na mięśnie piersiowe. A to z kolei przekłada się na lepszy efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uchwyty do pompek znacznie zwiększają zakres ćwiczenia. Dzięki temu na mięśnie działamy w sposób jeszcze bardziej intensywny, co przekłada się na końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń