wtorek, 21 lipca 2015

BRZOSKWINIOWO - BANANOWE LODY BIAŁKOWE

Lodowego szaleństwa ciąg dalszy :) Ostatnio oszalałam na punkcie mleka migdałowego o smaku waniliowym, kakaowym i naturalnym. Jest pyszne samo w sobie, ale najlepiej wychodzą z nim koktajle, shake'i białkowe i lody właśnie. Dzisiaj prezentuje jeden z lepszych lodowych eksperymentów ostatnich tygodni :)





Potrzebujemy:

  • 1 szklankę mleka migdałowego o smaku waniliowym
  • 1 małą brzoskwinie
  • pół banana

Jak to zrobić:

Wrzucić do blendera i zblendować. Wlać do foremek na lody, uzbroić się w 5 h cierpliwości i gotowe :)


Smacznego!

M.


Inna lodowa propozycja: LODY KIWI 

9 komentarzy:

  1. Przepraszam za SPAM, ale zaczynam prowadzić bloga. Jeśli ktoś chciałby schudnąć i szuka inspiracji i motywacji jak ja to zapraszam :)
    http://bycidealna1946.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem po kolacji, a w brzuszku znowu mi przez Ciebie burczy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ
    Uwielbiam lody a już takie lekkie,letnie i pyszne najbardziej:)
    chyba sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie :D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie zrobię bo wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny przepis. Tak się składa, że jestem szczęśliwą posiadaczką formy na własnoręczne, domowe lody. Tak wiec myślę, że Twój przepis to świetna okazja, abym wreszcie jej użyła. Uwielbiam sorbety, tak więc na pewno zrobie dwie wersje smakowe zaproponowane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie! albo raczej dla mojego 2,5-letniego zajadacza lodów;) przynajmniej bez większych wyrzutów sumienia będę mogła mu pozwolić nacieszyć się upragnionymi lodami:))))) Dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu nie pomyślałabym, że można zrobić lody białkowe. Świetne, jak tylko zrobi się troche cieplej - wypróbuję! Świetny pomysł, dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń