poniedziałek, 4 stycznia 2016

Wyzwanie - Styczeń bez alkoholu !

Jak co roku zapraszamy Was do wyzwania "miesiąc bez alkoholu". Dla osób nie spożywających mogą być to słodycze, papierosy albo inne używki :) Ja jako, że od czasu do czasu lubię wypić złocisty napój z pianką postanawiam w styczniu nie pić w ogóle alkoholu. Zasada działania jest prosta jeśli uda się wytrzymać styczeń to ciągniemy luty i tak dalej :) W ten sposób udało nam się rzucić słodycze :) 



Kto bierze udział ? :) 

Już za parę dni nowy przepis na blogu także zapraszamy do śledzenia :) 

8 komentarzy:

  1. To chyba nie dla mnie. Nie wyobrażam sobie sobotniego wieczoru bez lampki ( czasem dwóch) czerwonego wytrawnego wina ale trzymam kciuki za wszystkich niepijących pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie to nie problem :) Mimo mojej miłości do martini, mimo tego, że czasami lubię wypić lampkę wina, a nawet poszaleć z większą ilością na imprezie... to i tak wyrzeczenie się alkoholu to dla mnie żadne wyzwanie. Nie chcę , nie piję, i już! :)


    Zapraszam do siebie ;) www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Alkoholu nie piję praktycznie wcale, palić też nie palę a słodyczy nie dam sobie odebrać ;) To nie dla mnie, ale życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odkąd mam dzieci to po alkohol nie sięgam, czuję się odpowiedzialna przez, co nie mam takiej potrzeby. Wiecie jak dużo osób to dziwi?

    OdpowiedzUsuń
  5. w karnawale... litości nie masz ;)

    OdpowiedzUsuń