wtorek, 31 stycznia 2017

Jak ułatwić sobie gotowanie i przyrządzanie posiłków ?

Kuchnia to miejsce gdzie każdy kto samodzielnie przygotowuje sobie jedzenie spędza dość dużo czasu w trakcie dnia. Jeśli natomiast zwracamy uwagę na to co jemy i chcemy by nasze posiłki były najlepszej jakości i z dobrych produktów to spędzamy tego czasu zdecydowanie więcej. Nikt nie chce siedzieć długo w kuchni dlatego warto w jakiś sposób skrócić ten czas i przyspieszyć cały proces.


Na pewno z pomocą przyjdzie tutaj wszelkiego rodzaju sprzęt gastronomiczny, który pozwoli usprawnić nasze gotowanie szczególnie jeśli chodzi o skomplikowane przepisy składające się z wielu składników albo wypieki takie jak chleb czy ciasta. Podczas pieczenia chleba dużą część pracy zajmuje właśnie wyrabianie ciasta. Ręcznie tren proces trwa bardzo długo dlatego lepiej użyć miksera. 

Fajny przepis na chleb znajdziecie na naszym blogu tutaj



Dobry mikser to podstawa udanych wypieków i szybkiej pracy w kuchni nam świetnie sprawdza się ten http://www.xxlgastro.pl/pl/kitchenaid-mikser-kitchenaid-275w-428l.html . 



Mikser ten jest pomocny przy wielu wypiekach, a dzięki solidnej, stabilnej i wytrzymałej konstrukcji całkowicie metalowej jest bardzo pomocny w każdej kuchni zarówno prowadzonej przez kucharza amatora jak i profesjonalistę :) W zestawie z mikserem jest cztero litrowa miska idealna nawet do bardzo dużych wypieków. Ten mikser charakteryzuje się również bardzo cichą pracą więc możesz zapomnieć o głośnych urządzeniach, których używały nasze mamy podczas gdy tata musiał zgłaśniac telewizor. W tym przypadku mamy gwarancję bardzo cichej pracy nawet na najwyższych obrotach. Do wyboru mamy aż dziesięć programów pracy także możemy je dostosować do każdego rodzaju ciasta.Takie rozwiązanie pozwala zająć się czymś innym podczas gdy mikser będzie wyrabiał ciasto na nasz przyszły chleb. Pamiętajcie im więcej kuchennych pomocników tym mniej czasu w kuchni :) Jedyny minus takiego rozwiązania to potrzeba większej ilości miejsca tak by je wszystkie pomieścić. Więcej ciekawych sprzętów Agd znajdziecie na stronie http://www.xxlgastro.pl/pl/

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Szybkie fit śniadanie ? Czemu nie - owocowa owsianka :)

Bardzo często rano zależy nam na czasie i chcemy zjeść cos szybko i zdrowo. Ja mam tak praktycznie co rano ponieważ trenuję o 6 przed pracą dlatego szybki, płenowartościowy fit posiłek to podstawa poranka. Stawiam głównie na owsianki i omlety ponieważ można większość przygotowac dzień wcześniej. Dzisiaj pokaże Wam przepis na moją ulubioną owsiankę, a już wkrótce na omlet. 

Składniki : 

- płatki jaglane (tutaj zostawiam Wam do wyboru : orkiszowe, owsiane bądź jaglane) 80 g
- owoc (gruszka, jabłko, banan do wyboru) 120 g 
- rodzynki 20g 
- cynamon do przyprawienia
- kakao do przyprawienia 
- jogurt naturalny 100 g 

Całość bez jogurtu szykuje dzień wcześniej w misce. 


Przygotowanie : 

Rano zalewam wszystko wrzątkiem, potem przykrywam talerzykiem na 1-2 min i dodaje jogurt. Wszystko mieszam i mamy super fit przedtreningową owsiankę mocy :) :) :)









wtorek, 24 stycznia 2017

Odchudzanie wspomagane naturalną herbatką ziołową.


Odchudzanie to proces, którego podstawą jest odpowiednia dieta połączona z aktywnością fizyczną. Oprócz oczywiście tych dwóch czynników możemy dołożyć trzeci czyli wszelkiego rodzaju suplementy diety, które w połączeniu z dobrym jadłospisem i aktywnością mogą znacznie przyspieszyć cały proces odchudzania. Takim suplementem zdecydowanie będą herbatki ziołowe Slim Herbal System, które pozwolą na jeszcze szybsze odchudzanie. Warto nadmienić, że będą one również dobrym wyborem dla osób, które z jakiś powodów nie mogą uprawiać żadnego sportu i swoje odchudzanie opierają tylko na diecie.



Herbata, o której mowa jest trochę inna od tradycyjnych herbat i być może w tym tkwi jej sukces. Różnica polega na tym, że nie korzystamy z jednej herbaty tylko z sześciu specjalnie przystosowanych do każdej fazy dnia. Ich skład i zastosowanie różni się ale rozpoczynając kurację otrzymujemy sześć opakowań, a w każdym znajduje się po dwadzieścia pięć saszetek.
Jeśli chodzi o zastosowanie  to najlepsza będzie receptura WEDŁUG EKSPERTÓW INSTYTUTU ZIELARSTWA POLSKIEGO I TERAPII NATURALNYCH, która polega na stosowaniu herbatki w trzech fazach, a każda z faz posiada dwa etapy. Fazy podzielone są zgodnie z kolejnością pory dnia czyli poranek, południe i wieczór, a w każdej z faz znajdziemy dwa etapy.

-poranek:

etap I (godziny podania między 8.00-10.00) - oczyszczanie jelit – detox.

Podanie: po śniadaniu
etap II (godziny podania między 10.00 – 12.00) - pobudzenie i energia dla ciała.
Podanie: po II śniadaniu

-południe:

- etap I (godziny podania między 12.00 – 14.00) - poprawa metabolizmu, usuwanie nadmiaru wody.
Podanie: między posiłkami

- etap II (godziny podania między 14.00 – 16.00) - zmniejszenie wchłaniania tłuszczu, przyspieszenie spalania
Podanie: po obiedzie

-wieczór:

- etap I (godziny podania 16.00 – 18.00) - zmniejszenie łaknienia, blokowanie wchłaniania węglowodanów.
Podanie: między posiłkami

- etap II (godziny podania między 18.00 – 21.00) - wyciszenie, redukcja stresu, stabilizacja poziomu cukru.

Podanie: przed kolacją
Suplementacja zgodnie z takimi zaleceniami pozwoli działać w każdym etapie dnia i w odmienny sposób wpływac na nasz ogranizm w zależności od potrzeb. Powyżej mamy rozpisane dokładne działanie w poszczególnych fazach dnia. 
Warto przetestować ten nowy suplement diety, a kto wie może na stałe zagości w waszym jadłosipisie :) 

niedziela, 15 stycznia 2017

Jak spalić tłuszcz z brzucha - praktyczne porady!



Zastanawiasz się jak spalić tłuszcz z brzucha? Oto praktyczne porady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel. Tylko pamiętaj - odchudzanie to maraton, nie sprint. By chudnąć zdrowo i uniknąć efektu jojo nie możesz tracić więcej, niż 1 kg na tydzień. Gotowy? A więc zaczynamy!

 
Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Krok #1: Wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne

Pewnie słyszałeś, że aż 70% efektów odchudzania zależy od diety. Stwierdzenie to dotyczy właśnie zapotrzebowania kalorycznego - jeśli nie ograniczysz zjadanych kalorii tak, by jeść o 300-500 kcal mniej od swojego zapotrzebowania, nie pozbędziesz się tkanki tłuszczowej. Swoje zapotrzebowanie kaloryczne możesz wyliczyć TUTAJ . Gdy już wyznaczysz swój limit, trzymaj się go każdego dnia, a tłuszcz wreszcie zacznie znikać.

Krok #2: Ogranicz cukier
 
Cukier jest drugą (po kaloriach) rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę podczas odchudzania. Jedzenie produktów zawierających duże ilości cukru gwałtownie podwyższa poziom glukozy we krwi, co jest bezpośrednią przyczyną odkładania si tkanki tłuszczowej. Jeśli lubisz słodki smak, zamiast cukru użyj stewii lub ksylitolu.


Krok #3: Ćwicz minimum 3 razy w tygodniu

Jak pewnie się domyślasz, w odchudzaniu oprócz diety istotna jest jeszcze jedna rzecz: ćwiczenia. Znajdź zestaw ćwiczeń angażujący w dużym stopniu mięśnie brzucha, lub zapisz się na zajęcia fitness. Ćwiczenia wykonuj minimum 3 razy w tygodniu (zadbaj o to, by Twoje treningi nie były monotonne).


Krok #4: Biegaj!

Jednym z najlepszych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową jest bieganie. Pamiętaj o tym, by Twój bieg trwał nie krócej, niż 30 minut (dopiero po około 20 minutach biegu nasz organizm zużywa zapasy glikogenu mięśniowego i zaczyna pozyskiwać energię z tłuszczu). Biegaj na 60% swoich możliwości (takie tempo najlepiej spala tkankę tłuszczową). Jeśli nie masz pulsometru - biegaj tak, by być w stanie swobodnie mówić.

Trzymając się powyższych zasad skutecznie pozbędziesz się tkanki tłuszczowej - zarówno ze swojego brzucha, jak i z reszty ciała. Pamiętaj o cukrze i kaloriach zawartych w napojach - łatwo o nich zapomnieć, a potrafią narobić wiele szkód. Zerknij też TUTAJ i zobacz jak spalić tłuszcz z brzucha jeszcze szybciej!