poniedziałek, 30 stycznia 2017

Szybkie fit śniadanie ? Czemu nie - owocowa owsianka :)

Bardzo często rano zależy nam na czasie i chcemy zjeść cos szybko i zdrowo. Ja mam tak praktycznie co rano ponieważ trenuję o 6 przed pracą dlatego szybki, płenowartościowy fit posiłek to podstawa poranka. Stawiam głównie na owsianki i omlety ponieważ można większość przygotowac dzień wcześniej. Dzisiaj pokaże Wam przepis na moją ulubioną owsiankę, a już wkrótce na omlet. 

Składniki : 

- płatki jaglane (tutaj zostawiam Wam do wyboru : orkiszowe, owsiane bądź jaglane) 80 g
- owoc (gruszka, jabłko, banan do wyboru) 120 g 
- rodzynki 20g 
- cynamon do przyprawienia
- kakao do przyprawienia 
- jogurt naturalny 100 g 

Całość bez jogurtu szykuje dzień wcześniej w misce. 


Przygotowanie : 

Rano zalewam wszystko wrzątkiem, potem przykrywam talerzykiem na 1-2 min i dodaje jogurt. Wszystko mieszam i mamy super fit przedtreningową owsiankę mocy :) :) :)









4 komentarze:

  1. aż zrobiłam się głodna. fajny wpis dzięki za pomysł na śniadanie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zrobiłam się głodna. fajny wpis dzięki za pomysł na śniadanie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. A łasuchom na większe słodkości jak ja:) polecam dosłodzenie miodem lub erytrytolem :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. A może kaplanex? Poleciła mi go znajoma, na początku podchodziłam dosyć sceptycznie, ale teraz jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń