poniedziałek, 30 stycznia 2017

Szybkie fit śniadanie ? Czemu nie - owocowa owsianka :)

Bardzo często rano zależy nam na czasie i chcemy zjeść cos szybko i zdrowo. Ja mam tak praktycznie co rano ponieważ trenuję o 6 przed pracą dlatego szybki, płenowartościowy fit posiłek to podstawa poranka. Stawiam głównie na owsianki i omlety ponieważ można większość przygotowac dzień wcześniej. Dzisiaj pokaże Wam przepis na moją ulubioną owsiankę, a już wkrótce na omlet. 

Składniki : 

- płatki jaglane (tutaj zostawiam Wam do wyboru : orkiszowe, owsiane bądź jaglane) 80 g
- owoc (gruszka, jabłko, banan do wyboru) 120 g 
- rodzynki 20g 
- cynamon do przyprawienia
- kakao do przyprawienia 
- jogurt naturalny 100 g 

Całość bez jogurtu szykuje dzień wcześniej w misce. 


Przygotowanie : 

Rano zalewam wszystko wrzątkiem, potem przykrywam talerzykiem na 1-2 min i dodaje jogurt. Wszystko mieszam i mamy super fit przedtreningową owsiankę mocy :) :) :)









7 komentarzy:

  1. aż zrobiłam się głodna. fajny wpis dzięki za pomysł na śniadanie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zrobiłam się głodna. fajny wpis dzięki za pomysł na śniadanie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. A łasuchom na większe słodkości jak ja:) polecam dosłodzenie miodem lub erytrytolem :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. A może kaplanex? Poleciła mi go znajoma, na początku podchodziłam dosyć sceptycznie, ale teraz jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsiankę jem praktycznie codziennie, więc ten przepis również na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat na śniadanie można pozwolić sobie na takie zestawienie. W dalszej części dnia trzeba raczej ograniczać cukry proste. Z samego rana będa one jednak nawet bardzo wskazane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eksperymenty w kuchni mogą przynieść nam wiele korzyści. Należy jednak pamiętać o zachowaniu odpowiedniego bilansu. Nieodpowiednie odżywianie może doprowadzić do wielu przykrych dolegliwości...

    OdpowiedzUsuń