Instagram Follow on Instagram

czwartek, 5 kwietnia 2018

Fabryka siły recenzja diety i efekty

Na wstępie chciałem napisać, że tym razem było to moje drugie podejście do Fabryki Siły, pierwsze nie przyniosło zbyt spektakularnych efektów. Teraz już wiem, że było to spowodowane z mojej winy, a to dla tego, że źle obrałem cel jaki chcę osiągnąć. Niestety szczególnie wśród mężczyzn (przynajmniej tak jest w przypadku większości moich kolegów) panuje przekonanie, że masa jest najważniejsza :) Podobnie było w moim przypadku. Wkurzał mnie powiększony brzuch ale z drugiej strony bałem się utraty choćby pół kilograma masy :) I to skutkowało tym, że brałem w większości plany żywieniowe na masę, które owszem zwiększały objętość mięśni ale również brzucha. Teraz już wiem, że zasada jest taka. Masz tłuszcz na brzuchu to najpierw go zredukuj, a potem bierz się za masę. Masa dopiero będzie wkrótce, ale o tym kiedy indziej teraz skupmy się na redukcji z Fabryką Siły

Zdjęcie z pierwszego dnia (chyba 18.01.2018)



Zdjęcia z końcówki marca (przed świętami :):))




Wszystkie zdjęcia są zrobione w jednym dniu ale w różnym świetle tak, żeby nie było wątpliwości, że było coś przy nich "kombinowane"

Moim zdaniem jak na dwa miesiące "planu z internetu" efekty są całkiem fajne. A redukcja się jeszcze nie skończyła na koniec również postaram się wrzucić efekty :)

Ale wracając do całego planu i jak to wygląda ? 

Zaczynamy oczywiście od wypełnienia ankiety, w której podajemy swoje wymiary, predyspozycje żywieniowe oraz jak wygląda nasz dzień pod względem pracy i treningów. Wybieramy swój rodzaj aktywności i jakich posiłków się spodziewamy tj. stopień trudności przygotowania i liczba posiłków. 

MOJA RADA : Po pracy dużo czasu poświęcam na treningi i inne zajęcia i średnio chce mi się siedzieć w kuchni więc jeśli jesteś zabiegany i nie oczekujesz super wykwintnych posiłków to proponuje wybrac 4 posiłki dziennie i opcję krótki czas przygotowania. W rezultacie spędzam w kuchni 45 min do godziny dziennie wieczorem by przygotować posiłki na następny dzień. 

Dla porównania dodam, że w poprzednim planie rok temu wybrałem 5 posiłków i średni stopień trudności przygotowania. W rezultacie spędzałem w kuchni wieczorem 2 godziny. (jest to zdecydowanie opcja dla osób, które tylko pracują i mają wolne popołudnia) 

Pierwszą ankietę warto potraktować bardzo poważnie i poświęcić te kilkanaście minut na jej dobre wypełnienie dzięki temu plan będzie dobrze dopasowany pod nasz tryb dnia.

Po wypełnieniu ankiety czekamy około 24 - 48 godzin na pierwszy plan żywieniowy. Ja decydowałem się tylko na dietę ale w fabryce siły można również dostać plan treningowy. 

Ok mamy plan i jak to wygląda ? Od czego zacząć ? 

Najlepiej rozpocząć od wstępnego rozeznania w planie i przeglądu listy zakupów, a następnie na zakupy i pozostaje gotować i jeść i czekać na efekty :) 

MOJA RADA : Plan jest z reguły na dwa tygodnie do przodu ale warto ręcznie sobie przejrzeć dni i zakupy robić co 3 ,4 dni tak by nie marnować produktów. Ciężko będzie kupić jedzenie na 2 tygodnie i utrzymać jego świeżość. 

Jak wygląda przykładowy dzień ? Poniżej pokaże Wam wycinek z przykładowego dnia :