Instagram Follow on Instagram

niedziela, 10 czerwca 2018

Kotkajl potreningowy czyli własna odżywka :)

Jeśli po ciężkim treningu nie masz czasu na posiłek, a musisz szybko coś zjeść to ten koktajl będzie idealnym rozwiązaniem :) Oczywiście po każdym wysiłku powinniśmy coś zjeść, a najlepiej jeśli będzie to posiłek bogaty w węglowodany i białko. Dzisiaj mamy dla Was przepis na koktajl potreningowy (co nie znaczy, że nie można go zjeść w innej porze dnia ) :)



Potrzebujemy : 

1 banan 
łyżka masła orzechowego 
łyżka miodu
szklanka mleka 
pół szklanki wody 
60 g chudego twarogu
garść szpinaku 

Szpinak i wodę dodajemy według upodobań. Jeśli ktoś lubi gęstszy daje mniej wody itp.

Przygotowanie :

Wszystko do blendera i gotowe :)









4 komentarze:

  1. Świetny blog. Lubię blogi o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony koktajl - zwykle przygotowuję go bez szpinaku... ale - przekonaliście mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful, what a blog it is! This weblog presents useful information to
    us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzecz, jednak ja jest za bardzo wygodny i wole korzystać z gotowych propozycji koktajlów.

    OdpowiedzUsuń