Instagram Follow on Instagram

niedziela, 10 czerwca 2018

Kotkajl potreningowy czyli własna odżywka :)

Jeśli po ciężkim treningu nie masz czasu na posiłek, a musisz szybko coś zjeść to ten koktajl będzie idealnym rozwiązaniem :) Oczywiście po każdym wysiłku powinniśmy coś zjeść, a najlepiej jeśli będzie to posiłek bogaty w węglowodany i białko. Dzisiaj mamy dla Was przepis na koktajl potreningowy (co nie znaczy, że nie można go zjeść w innej porze dnia ) :)



Potrzebujemy : 

1 banan 
łyżka masła orzechowego 
łyżka miodu
szklanka mleka 
pół szklanki wody 
60 g chudego twarogu
garść szpinaku 

Szpinak i wodę dodajemy według upodobań. Jeśli ktoś lubi gęstszy daje mniej wody itp.

Przygotowanie :

Wszystko do blendera i gotowe :)









7 komentarzy:

  1. Świetny blog. Lubię blogi o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony koktajl - zwykle przygotowuję go bez szpinaku... ale - przekonaliście mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful, what a blog it is! This weblog presents useful information to
    us, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzecz, jednak ja jest za bardzo wygodny i wole korzystać z gotowych propozycji koktajlów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Muszę spróbować taki zrobić. Do tej pory zazwyczaj stosowałem u siebie gotowe odżywki białkowe lub inne koktajle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie koktajle potreningowe, ale nie dodaję do nich tłuszczu

    OdpowiedzUsuń
  7. MMmm coś pysznego, dzięki temu moje odchudzanie będzie miało lepszy smak, dzięki

    OdpowiedzUsuń